Öncelikle merhabalar güzel anneler, evlat sahibi olmak, bebek bakmak, sorumluluk o kadar zor ve bi o kadar tarifi olmaz güzel Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşAllah. 3 ay 3 günlük olduk 00:00 itibari ile beni neler bekliyor ? Sizlerin nasıl geçiyor ?