3cocukluanne bu kaka sorunundan biz neler cektik. Oglum 2 aylikken başladi kaka yapmamaya. 6 aylik olana kadar hep fitille kaka yaptirdik zar zor. Kaka yaparken öyle bi ıkıniyordu ki morariyordu resmen cocuk. 3 günde bi atiyorduk fitil, bağıra çağıra kaka yapiyordu. 😔 sonra poposunda çatlak oluştu. 4 aylıkken çatlak kremi kullanmaya başladik ve doktor her gün sabah akşam 10 ar dk ılık suya oturdun demişti. 2 ayda anca iyileşti. Poposu hem catladi hemde fitil atiyorduk .sonra pişik oluştu. Cok zor günler gecirdik. Ama herkes ek gıdaya başlayinca düzelir diyordu. Gercekten de 6 aylik olunca ek gidaya başladik ve haftada bir hic fitil atmadan kendi kaka yapiyordu cok şükür. 8.ayda tamamen düzeldi kaka sorunu. Hergün kaka yapmaya başlamişti. Sadece anne sütü alan bebekte 10 güne kadar yapmamasi normal diyordu doktorlar bizede. Ama 3 gün yapmayinca 4.gün huzursuzlaniyordu. Mecbur fitil atmak zorunda kaliyorduk 🤷♀️