Bir-anne Saksak yves Rocher dökülme karıştı şampuanı var o canım 3-4 aydır kullanıyorum ben hem baya saçlarımı da çıkardı..
Saksak Deren_Hatun Yukarıda arkadaş yves rocher sampuan önermiş onu alıcam çünkü çoğu kişi sizin gibi memnun değil şampuandan
Hotic Saksak bence ne yaparsan yap kesileceği zaman kesiliyor o dökülme. 5-6 aydan sonra azaldı benim mesela. Saçlarımı toplamaktan duş alamazdım avuç avuç dökülüyordu bişey yapmadım zamanla azaldı
Saksak Hotic internetten araştırdığımda doğumdan sonra 2. ve 6.aylar arası dökülmesi normalmiş ama gel gelelim öyle anormal dökülüyor ki kel kalıcam diye korkuyorum artık
mozaik Saksak ben kullaniyorum. Dogum yaptiktan hemen sonra kullanmaya basladim. Faydasi var. Sadece saç dokulmesine karsi olani aldim. 2 li satilanı degil. Ondan mı bilmiyorum Saç uclarimi kuruttu . Saç kremini bol kullanip , uclarina da yağ kullaniyorum.
Hotic Saksak ayyynı bende de öyleydi normal değil bu diyordum ama öyleymiş 😄şakaklarımdan açılmıştı baya ama şimdi yeni saçlar geliyor.
Saksak Deren_Hatun Bi araştırayım ona göre alırım artık biran önce iyi gelen bişeyler almam gerek çünkü ciddi anlamda dökülme var malesef
Saksak brns21 Dün bi arkadaşım da dedi bıttım sabunu diye ama sabun suremiyorum kafama kayış gibi yapıyo gerçi bu sabun dan hiç sürmedim ama ise yararsa eğer yazar mısınız ?