Canm kakasını hergün yapmayabilir bunu sorun etme ben kabız diye doktora götürmüştüm doktor sadece anne sütü alan bebekler haftada 1 yapması bile gayet normal demişti o yüzden çok takma bunu 3 çay kaşığı zeytinyağı içir ve ayaklarına karnına viks sür 😊 faydasını göreceksin