Sule77 bi arkadaş yazmış ya süt göğüsten gelmez beyinden gelir diye cok hoşuma gitti :) bana kalsa bende ilk haftadan mamaya başlardım ama eşim sağolsun izin vermedi doktor doktor sorduk afrikadaki anneler bile emziriyo bebeğini .. ilk başta sütümüze inanıyoruz😍 bu biir
ve ikinci olarak su.. bool boll şişesiye kadar su içmelisin hem ödemin gider varsa hemde sür yapar ama inanıcaksın . Bunları yapıyorum demişsin zaten de Bunlardan sonra üçğncü olarak geçen burda bi arkadaş yazmış kızlar inanamadım 10 cc cıkan sütüm 90 cc cıktı diye. YULAFLI GEVREK yemiş bende deniyim dedim benim de 3 sağımda anca 90 cc oluyodu
inanırmısın iki sabah yememde bir farketti ki 100 cc cıktı göğsüm resmen ağırlaştı
https://www.trendyol.com/nestle/nesfit-sade-kahvaltilik-gevrek-700-g-p-7157045
mutlaka denemelisin. Ve son olarak gelen sütünğn hepsini bebeğine vermelisinki vucudun he demek bu kadar gerekiyo ona göre üreteyim der. Mama yok sütümle beslicem diye bitir kafanda bak nasıl oluyo
bebeğini kucağından mahrum bırakma sütüne inan. Kolaylıklar diliyorum
yulaflı gevrek unutma bana dua ediceksin:)))
son olarak süt bebeğe gaz yapar ama laktozsuz sütle içebilirsin karbonhidrat içermediğinden gaz problemi de olmaz inşallah:)