Kızlar size birşey danışmak istiyorum ablam 8 yıllık evli ve çocuğu olmuyor sebebsiz infertilite çatlatma iğnesi yaptı olmadı yaşı 25 doktoru kesin olur korkma demişti ablama bu ay aşılama yaptı perşembe test yaptı ve sonuç 3.12 çıktı yaptığı hastane hamile değilsin demiş ama doktoru 2 gün sonra tekrar yap demiş ve hamile değil sinde dememiş ve ablam hala hastalanmadı arkadaşı şuan hamile ve ablama benimde kanda çıkmamıştı 2 aylık olduktan sonra kanda çıktı demiş sizdende byle olup yükselen varmı yada bilgisi olan merak ettim