cocomelon Kızlar piyasada bir sürü ilaç var çok kararsızım hangisini kullanayım floradix bitkiselmiş kullanan varmı
F_Cesur cocomelon fermix kullanıyoruz biz bende baya araştırmıştım floradix de seçeneklerimin arasındaydı ama şu an sebebini bilmemekle beraber vazgecmiştim.
Misskokulum cocomelon ocean microfer çok güzel bir de sidefer ben sidefer kullanıyorum memnunum bebeğim severek içiyor
mom0989 cocomelon doktorum ocean microfer verdi bebeğim hep kafasını çeviriyordu bitmeden sidefere geçtim. Kızım seviyor allahtan. Sideferden memnunum
Yassos cocomelon Biz Doktorun önerisiyle N ewvit damla kullanıyoruz damlalığıyla damlatılıyor ağzına pek severek almıyor bizimki ama doktor önerdiği için bize ben de önerebilirim .
cocomelon Ada1311 vallahi anne olmak zormuş gaz damlası araştır d vitamini araştır demir araştır ek gıda araştır bide hep iyisi olsun istiyoruz
Basaksmrdyn Kardeşim floradix kullanmaya çalıştı çocuğu beğenmedi tadını, şimdi bende sidefer vardı onu denedi beğendi aldı ama ben floradix taraftarıyım onda çoğu vitamin varmış.
cocomelon Basaksmrdyn teşekkür ederim bende kararsızım Eczacı hepsi aynı işi görüyor diyor ama illaki iyin iyisi var
cocomelon PogacaYanak eczacıya sormayı unutmuş eşim be kadar kullanılıyor bebeklerde floradix bizimki
PogacaYanak cocomelon bize 10 damla kullan şimdilik 9 Ayda zaten ölçüm yapılıyor yeterli gelmezse arttırılır dendi kusura bakmayın geç gördüm ama giremiyorum