Benim de yaklaşık 2 senedir peydah olan regl migrenim var.teşhisi kendim koydum.tüp bebek tedavisi gördüm ondan sonra olmaya başladığını düşünüyorum.bebek olunca çok zor,dinlensende geçmiyor bu ağrı orası ayrı konu.ben magnezyum hapı içmeye başladım,adetten 7-10gün kadar öncesinde ve adet boyunca.bu ayki ağrılarım daha iyiydi.parol,minoset derken bir iki hapla atlattım,umarım iyi gelmeye devam eder magnezyum desteği.