Nokta anlasalar zaten bu kadar çoğalmazdi herkes birsey olmaz deyip çıkıyor geziyor oturmalara gidenler var, namaz kılıyorum bana birsey olmaz diyen bile var bizde kılıyoruz ama 18 gündür evden dışarı adım atmıyorum keşke eşimde işe gitmese de evden Çıkmasa 😣