Melooo işte anlayamadım çünkü 5 ay boyunca ara ara salya, huysuzluk, gece inleyerek uyanması, uyku düzeni bozulması, elinin sürekli ağzında olması gibi diş belirtileri oldu her defasında bu sefer diş geliyo diye düşündüm ama hiç beklemediğim bir anda çıktığını farkettim. Bebekten bebeğe değişen bir süreç kimi bebekte ateş olurmuş biz böyle bir durum yaşamadık mesela