1 ay 10 günlük bebeğim var normalde çok gaz problemi yoktu. Son 3 gündür ağlıyor ve çok acı çeker gibi inliyor. Kızarıyor tuvaletini yapamaz gibi. Buradan okuduklarımdan yola çıkarak kimyonlu su verdim bisiklet sürer gibi hararetler kucağımda bi oyana bir buyana. Omzumda gezdirdim. 1 kaşık zeytinyağı ile ovdum. Ayaklarına masaj yaptım sıcak tutuyorum. Herseye dikkat etmeye çalışıyorum lakin geçmiyor üsten Altan çıkarıyor gazını. Tuvaletini de yaptı sarımsı kahvemsi ama çok değil dolu dolu yapardı normalde. Bilmiyorum. Ne yapsam bilmiyorum. Sallayıp uyutuyorum 5 dk sonra kıvranarak uyanıyor. Çok yoruldum ve tek başıma bakıyorum. Bi akıl verin Allah aşkına. Beni döver gibi yapıyor emerken minicik yavrum sancıdan.