Ada-Aylin canım çok normal bende aynı durumdayım benim kızımda 3 ay 5 qünlük bizimde o tarihlerde aynı şey başımıza qeldi hatta 5 qün sürdü we ben çok kafaya takmadım bekledim we kzım 5 qün sonra kakasını yaptı hiçte huzursuz deqildi çok şükür. Sonra yine bi süre yapmadı buqün dolu dolu aldım altından maşallah🥰 hatta bieaz takıldım ishal mi oldu die ama hepsi acemilikten oluyo çok pimpirikli oluyoruz acemi anne olarak😆 ama takma yani huzursuz deqilse hiç bi müdahale yapma rahat ol. Sadece biraz bacak hareketleri yapabilirsin bisiklet hareketi falan onun dışında bekle