sevgi91 primadan tek farkı bir tık daha kalın olması ve daha ucuz olması. 2 buçuk aylık olucak bebeğim, bebeğime diğer bezler pişik yaptığı için prima aldım ama çok ince olduğu için fazla kaka yaptığında nacak kenarlarından taşma yaptı molfixte daha onu yaşamadım şu ana kadar