İyi geceler oğlum 5ay13 günlük kaka yapamıyor yada yapmıyor 10gunu geçiyor bı kaç kez fitil verdik onla yaptı ama sonrasında yok şuan da 10 gün oldu acaba neden yapmaz yapamaz sütüm yaradığı iyi geldiği için olabilir mi bilemedim başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz teşekkür ederim şimdiden