MasaLliyaa Çok afedersiniz özür dileyerek soruyorum 20 gün önce dogum yaptım normal dogum şuan vajina bölgemde agrı ve şişlik var doktora da gidemiyoruz sizce bu normal mi
ozge_yasin_budak MasaLliyaa dikişim var mı canım benşm dikişten olmuştu pansuman yapıyordum baticonla
MasaLliyaa ozge_yasin_budak vardı dıştaki düştü içindekini düştümü bilmiyorum bende aynı pansuman yapıyorum