Deletedmom280 Kızlar karın da agrım var Altan agrı vuruyor haff hff doktora gıdemuyorum maglum kıstım de var delircm adette olmadım olmam lazımdı karnım da onun sıslıgıde var
Zeynur6 Deletedmom280 patladığında bı ağrı yaptimi biz senle kader arkadaşı olalım ya bende ameliyat oldum ama tekrarlamiş pis illet ya 3.5 cm.olmus yine ameliyat olmaktan korkuyorum
58vildan Acaba usutmus olabilir misiniz? Sıcak havlu falan koyun ayağınıza patik giyinin çok geçmiş olsun inşallah basit bir şeydir kist büyükse oda sıkıntı olabilir çok ağrımaya devam ederse mutlaka gidin doktora
Deletedmom280 58vildan cnm usutecgmı sanmıyorum ya 3 ay once kist patlamasından amlyt oldum zaten Rabbım dusmanıma vermesin oyle aksi zamana denk geldımi durumlar maglum yoksa hıc durmucaö doktora gideceğim
Deletedmom280 Zeynur6 merhaba canım evet patlamıs ve ıcıme almıs kanama yapmıs zor yetıstıö hastnye anlamaları uzun surunce kı kucuk bir sehır de yasıyorum o yuzden acıl amlyta alınıp 4 unıte kan takıldı