Selamlar arkadaşlar,
Benim 16 aylık bi kızım var. Kilosu 8200 civarında. Boyu da 74 cm.
Raporlu mama kullanıyoruz 4 aydır (infatrini)
Ama pek de yaradı diyemem. Yemesi içmesi son zamanlarda iyi, hala anne sütü de alıyor. Ama büyümemesi beni biraz üzüyor. Hala 9-12 ay kıyafeti giyiyor.
Bebeği zayıf, ufak tefek olanlar siz neler yapıyorsunuz? Çevreden çok küçük demelerini artık takmıyorum ama kızım kreşe gidiyordu, aynı aylarda olan diğer bebeklerin yanında onların yarısı gibi kalıyor.
İleride de bu sıkıntı devam eder diye üzülüyorum.