Kuboos_ şikayetlerinizin mama yüzünden olduğunu sanmıyorum. Bebeğiniz çok küçük yeni yeni alışıyor hayata. Bedeni daha yeni yeni oturuyor. Değişimleri çok normal. Ben şu an hipp kullanıyorum aynı şekilde mamanın yarısını gözleri kapanarak içiyor. Bazen bitirmeden dalıyor. Bu ayda incelemesi bir yere dalmasıda çok normal. Benim bebeğim uzun süre avizeye baktı 😊 benim o mamayı kullanırken tek sorunum mama reddi yaşıyordum. Bebelacı içmemeye başladı. Mamayı değiştirdin bebivitaya. Yine içmek istemiyordu. Eziyet gibiydi mana içirmem. Tekrar hippe başladık. İlk zamanlar yine aynı şekilde reddetti. Şimdi içiyor :) ve mamaya kötü diyenler neden kötülemişler çok merak ettim. Ben tavsiye üzere almıştım. Alman malı hemde kalitesiz bir şey yapacaklarını düşünmüyorum 🤔