tnslmrve Doğru sorman gereken mama bence aptamil prosyneo olacak .
aptamil prosyneo kullanıyorum şuan bende bu 6 7. Kutumuz falan .
bu mamayı genelde sezeryan olan annelere ve prematüre doğan bebekler için veriyorlar. Ha bide anne sütü hiç almamış ve benim bebeğim gibi kilo almayan bebekler için öneriyor doktorlar.İçeriği biraz daha gelişmiş dediler . Anne rahminden çıkarken alamadığı vitaminleri karşılamak için içeriği ona göre hazırlanmış gibi şeyler okudum araştırdığım kadarıyla kuzum . Kullanıyoruz bakalım bu durumlardan dolayı henüz gidip kilo falan da baktıramadık. Ama burdada internette çok yorum okudum kilo sorunu olan beneklere hep bu mama önerilmiş . Hatta 3 ay devamlı kullanım önerilmiş. Benim bebeğim 3 aylık bütçemiz yettiği sürece devam edicez inşallah 🙏🏻 O şekilde ☺️