Aselimmm Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık olucak dünden beri burnunda hırıltı var burun aspiratörüyle temizledim ama hala hırıltı var ve gece uykusundan nefesi tıkanıyor öksürerek uyanıyor geniz akıntısı bogazına geliyor galiba ne yaptıysam geçemedi ne yapsam iyi gelir
dygymn Aselimmm aynısı oglumda da var ben serum fizyolojik kullanıyorum hapşırınca burnu açılıyo rahatlıyo biraz
Yesimgulcakir Aselimmm ayni şikayetle hastaneye gittim rsv virüsü çıktı cocuk acile veya polikliniğe gidip rsv virusundrn bahsedın yanı bronsiyolit,inş yoktur ama bi baktırmış olursunuz biz 12gun yattık malesef hastanede
Prenses123 Aynı şikayetten acile gittim bebeğin gegizi akıyor dedi sürekli aspirotorle çekmem gerektiğini söyledi günde 15 kez cekiyordum 4 gün sonra düzeldi
Aselimmm Prenses123 bende zarar veririm diye 3 kere yapıyordum o zaman bende sık sık yapıyım inşallah düzelir çok sağol canım
Nagihanysn Aselimmm kesinlikle her tıkandığında damla damlatıp temizlemelisin canım tıkalı kalırsa sıkıntı olur hiç korkma benim oğlumda grip şuanda sürekli temizliyorum bayağı düzeldi
Prenses123 Korkma canım hiç bişey olmuyor özellikle uyumadan önce çek daha rahat uyuyorlar bide emzirmeden önce
Sehrbn Bnm kızımda 22 günlük onunda aynı şikayetleri var bu akşam gittik doktora sadece serum fizyolojik damlatıp temizle başını yükselt dedi kaç güne geçer acaba
Aysencimen Bende oğlum 2aylıkken aynı şikyetden gitmişdim doktora ilk 6 ay normal dedi anca gelişcek burun kıkırdak yapısı falan dedi serum fizyolojik kullan dedi aspiratörü mecbur kalmadıkça kullanma dedi oğlum şuan 4,5 aylık halâ var hırıltı ama eskise gibi değil gittikçe aZalıyo