Benim oğlum 5ay 2günlük ama 4buçuk aylıkken ek gıdalar başladık. Nedeni iste 3aydan beri meme reddimiz var sağıp kaşıkla veriyorum biberon emzik asla tutmuyor neler aldım neler yaptım yok yok yok tutmadı. Akşam üstüne kadar çok güzel sağımda sütüm çıkıyor fakat akşama 30cc anca çıkıyor ve oğlum açlıktan çıldırmış gibi ağlıyordu. Doktoruna mama danıştım aptamil 1 verebilirsin dedi aldım (tattım tadı iğrenç) yaptım verim sonra oğlum ağzından burnundan kustu bidaha asla dedim mama vermem. Doktoruna söyledim ek gıdaya geçiş yap dedi. Şuanda oğlum { patates, havuç, brokoli, ıspanak, ev yapımı Tarhana çorbası, ev yapımı pirinç unu, yoğurt, elma} bunları çok güzel yiyor. Gece yatarken özellikle kendim yapıyorum pirinç unu muhallebisini dışarıdan herhangi bşeyle yapmıyorum yatarken yediriyorum 5saat kesintisiz uyuyor sonra emmek için mıkırdanıyo emiyor yine uyuyor.