Benimde normal dogum sonrasi oldu zaten kabizlik sıkıntısı çeken biriyken doğumda zorlanmam üzere bahsettigimiz seyleri fazlasini yaşadım ama eksiğini asla o yuzden sizi anliyorum ben hametanda kullandim arkadaslarin bahsettigi kremide denedim ama careyi dayanabildigim kadar sicak suyla yikayip kurulayip ardindan sürdüğüm kantaron yaginda buldum.. dilerim sizede sifa olur .