Hic boyle olacagini tahmin etmiyordum. Annelik cidden cok mesakatli. Oglumda bir belirti gorsem internetten saatlerce arastir arastir pikolojim bozuldu.
Sarilik
Pamukcuk
Konak
Mama reddi
Biberon reddi
Ek gida istahsizlik vs vs
7 ayda paikoloji filan kalmadi. O kadar rahat olan ben cocuk olunca takintilinin takintilisi oldum.
Simdi oglum ishal mi baska birsey mi var anlamadim bi yorum yapin kizlar ne olur.
12 13 gun once baslayan kusma hemen ardindan ishalle 2 gun hastanede yatti oglum. Gaita da rota cikmadi bagirsak enfeksiyonu cikti. Malfor flagy vs 3 gunde gecti. 1 hafta sonra yine kustu ishal oldu ama malfor verince hemen yarim gunde gecti. Ancak hala kakasi civik yesil. Gecmiyor bir turlu.
Sabahtan beri burda eski konulari arastiriyorum
Acaba yesil kaka laktoz intoleransi mi?
Antibiyotik etkisi mi?
Mama iciyor sadece ondan mi?
Sut alerjisi mi?
Mukus yok gaz sanci agri yok. Sadece pisik var.
Acaba sindirim.sorunu mu var?
2 aydir kilo alimi durdu. 2 ay once biogaia yi kestik ondan mi sindirimi bozuldu onda mi kilo alimi durdu. Soruma cevap veren olursa cok sevinirim.