MeteDemet Bende ordan çok alısveriş yapıyorum ancak ürünü onayladıgınız için yardımcı olmayabilirler 😕 ama inşallah bir yolu vardır. Bende 2li elektirikli süt sağma makinemi bir anneye yok parasına sattım,hatta tesadüf eseri aynı şehirde oldugumuzu öğrendm. Yeni doğum yaptım mastit oldum diyince araya giren hafta sonuyla beraber yağmurda kanguruyla antalya nın bir ucundan öteki ucuna götürdüm. Teslim almaya eşi geldi. Sonra ses yok. Kullanabildiniz mi yardıma ihtiyacınız var mı diye bir kaç mesaj attım. Sonra bi baktım 2 katı fiyatına satışa koymuş benden aldığı ürünü. İyi niyetimi suistmal ettiği için çok üzülmüştüm. Böyle vicdan yoksunu insanlar her yerde. Hakkınızı arayın