Mom090 Daghandogukan34 şaka ya nasıl baş ediyorsun ben şu karantinada fiziken bitmiş durumdayım 1 tane ile
Daghandogukan34 Oykulum korkutmak gibi olmasinda baya yorucu uykusuz aclik böyle sanki baygin baygin geziyorum ayakta dunyadan bi haber cok bitkinim😐
My_LiFee Oykulum yanlız büyütüyorum ikisini tabi zor ailem Gaziantep de kayınvalidem de ben silivrideyim 😒 çok şükür zor günler geçti sayılır
Mutluluk Sedaahmet yaa bende dün test yaptım çift çıktı ve oğlun 6 aylık sayılır bizde de 14 ay olacak nasıl zorlanıyor musunuz hamileliğin son dönemlerinde
My_LiFee Oykulum sizin ki fazla zor olacağını sanmıyorum csnm korkma ilk basta kıskanır sonra alışır benm kızım 21 aylık oğlum 9 aylik bazen oğlum ağlar kızım hemen şu biberonuyla su verir sussun diye uyutuyorum anne bebe SSS sessiz diyor 😀
Sedaahmet Oykulum bende korkuyorum aslinda ama annemin evi yakın. Ilk 2 ay zorlanirim diye düşünüyorum. Sonra yavaş yavaş alışacaz 😄
Ssevey Oykulum Oğlumla kızımjn arasında tam 29 ay var çük şükür tek bakıyorum herşeyy kendiliğinden yoluna giriyo alışıyorsun
Sedaahmet Oykulum bende resim öğretmeniyim aslında ama atanamadim daha 😂 dogumdan sonra özel sektörlere başvuru yaparim belki 🤷♀️