Eylulela-19 Bebegim 4 aylık oldu ama gelişimi çok yavaş ilk 2 ay iyiydi ama sonra yavaşladı normalde her ay 1 kg almaları gerekir ama biz 500 gr ancak alabiliyoruz aynı durumda olup önerisi olan varmi
Aysgllylcn Eylulela-19 sadece anne sütü alıyorsa her ay 600gr Ve 1 kilo alması normal canım illa her ay 1 kilo alması gerekmiyo ki öyle düşünme
baharmasalismail Eylulela-19 aynı şekilde benimde her ay en fazla 700 gr her ay değişiyo alımı sadece anne sütüyle besleniyor sadece Dr hiç gelişmiyor demedi gayet iyi diyor yanı normal bu illa her ay 1 kilo mu alıcam nerden gelişmiyor kanısına varıyosun ki zaten 5. Aydan sonra kilo alımı zayıflıcak
Eylulela-19 Aysgllylcn yok 2 aydır meme reddi yaşıyoruz geceleri emiyo sadece gündüzleri mama ama hiç uykuyla aramız yok gazimiz cok
aylas Benim kızım da hep 500 gr aldı ama hiç bebeğim büyümüyor diye düşünmedim yani dr normal dedi önemli olan boyununun da uzaması