Cansuu1 zorla yediği yemekten de bir şey almıyor zaten.Benim oğlum 1 yaşında 10 kiloyu geçememişti.Şimdi 12 yaşında ve hala 40 kilo bile değil.Elimden geldiğince sağlıklı beslensin diye uğraşıyorum ve artık kriterim ‘sağlığının yerinde olması,hastalıkları en kısa sürede atlatması’ yani kiloya çok takılmıyorum.
Bebeğin kendi yemeğe başlarsa ona seveceği sağlıklı yiyecekler yaparsın.Mesela az şekerli ya da farklı şeylerle tatlandırılmış kurabiye,kek tarzı şeyler.bir de onun yemek yapmaya yardım etmesini sağlayabilirsin.Tabi ki güvenli bir şekilde yapabileceği şeyleri…Mesela pizza yapabilirsiniz birlikte.bence hem doyurucu hem de içine her şeyi koyup yedirebilirsin.Bir de sizin yediğiniz tatlara yakın olsun yaptıkların.Çocuğuna lütfen tatsız-tuzsuz şeyler yedirme,baharatlarla tatlandır.biraz yağ,tuz koy mesela 🙏🏻 İnan kısa sürede değişecektir her şey 🤗 Güzel haberlerini beklerim