Kızlar lütfen bir çözüm bulun bana.Sütüm sadece ilk üç ay çok güzeldi.4. Ayda girdiğimiz zaman hem meme reddi hem de sütte azalma oldu.Bebeğim hiçbir zaman istekli olarak memeye gelmedi.Oyunla verdim mememi hep.Bu zamana kadar az çok idare ettik.7. Ayımızın içindeyiz.Gündüz az da olsa oluyo sütüm fakat saat akşam 7 oldu ku damla dahi gelmiyor.Ne yapacağımı nasıl bir yol izleyeceğimi şaşırdım.Neden aynı saatlerde süt kesilir ve taa sabaha kadar gelmez.Çoçuğum tüm gece aç emmek için kalkıyor fakat yok süt 🥺😥Sütümü arttırmak için denemediğim yol kalmadı ama nafile…