Acemianneyim_1 Az önce post açmıştım zaten ama tekrar yazıyım 2 ay 24 günlük kızım kakası düzene girmedi ve lavman la yapıyor amca ve yaparken zorlanıyor kabız oluyor işte yapmaya yapmaya neyse sorum şu kızlar emziriyorum benim yiyecegim bir şey var mı kızımın kabızlıgına kakasina iyi gelicek bir şey
Gokturkunannesii Acemianneyim_1 kayisi türevi besinler tuketseniz? Kompostosu olur ya da kurusu falan…
Kuubra Acemianneyim_1 rezene içebilirsin, çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin bebeğine inşallah şifa olur 🙏🏻 Kola,çikolata, inek sütü, çiğ sebze,bakliyat çok tüketmemeye özen göster😘
babyyy13 Acemianneyim_1 ben şekersiz veya az şekerli komposto içtim hep. Kayısının içime tatlandırmak için kuru elma veya incir atıp komposto yaptım onu deneyin. Hem sütü de artırıyor. Bir de rezene biliyorsunuzdur zaten onu içebilirsiniz. Bebeğe veren de var ben sadece bir defa verdim o da ağzından aktı ama verenler var çok az
Acemianneyim_1 babyyy13 bı kaç gündür bende başladım kayısı kompostosu yapıyorum iciyorum ne kadar içiyorsunuz günde
Miyav Acemianneyim_1 biz doğumdan itibaren başlamıştık. İsterseniz bir doktorunuza sorun ve başlayın bir düzene girer inşallah. Kıyamam çok küçükler daha 😢
Elvinemine Acemianneyim_1 mamasının tadı yagliysa yağsız mama alın ve ya yagdizsa biraz yaglisini alın.bi lafla mmasini değişin😀başka çare yok .
Mirayimran Acemianneyim_1 kabız olması için katı yapması lazım 10 güne kadar kaka yapmaması normal benimki 5 güne 1 yapıyor zeytinyağı yarım çay kaşığı veriyorum ben
Benimoykum Acemianneyim_1 evet ben yeni doğum yaptığım zamanlarda bilmiyordum canım da çok istiyordu çikolata yedim de baya kızım iki üç gece hiç rahat uyuyamamisti sonradan öğrendim bir daha emzirdigim sürece hiç tuketmemistim çok gaz yapiyir
beseranne Acemianneyim_1 kuru kayısı kaynatıp içiyordum ben her gün. Bebeğim de her gün kakasını düzenli yapmaya başlamıştı o zaman. Bir deneyin derim.
Bircicekbirbocekannesi Acemianneyim_1 balkabağı canım. Ister suyla ister sutle pisir ye duzelir. Surekli lavman yapma tembellige sebep olur