Asaf01 merhaba ben 3 ayın içindeyken şöyle veriyordum üstündeki ölçüye göre demleyip 30 cc ye kadar veriyordum gün içinde fakat karaciğer enzimler yükselmiş çok üzüldüm doktorum ne veriyorsun diyince aklıma bu geldi çok da kullabmamıştım halbuki karaciğerini yormuş bence vermeyin ama yine de siz bilirsiniz