Tabik canım biz 6 aylık oldu kusmalarımız yeni yeni azaldı. Ek gıdaya geçince. Çok normal ben de korkuyordum ağız dolusu kustuğu oldu. Mideleri küçük fazlasını atıyorlar ben doktora da götürdüm eğer kilo alımı iyiyse kusmasında problem yok ama kilo alımı azsa onun için ilaç veriyor doktorlar.