mrvnh Bu konuda iki başlık var hocam oralari takip et. Kimi dilekçe onaylandı diyor kimi onaylanmadi diyor biz de beklemedeyiz
Angelo mrvnh merhaba, okullar kapalı iken dilekçeyi kime teslim ediyorsunuz? Süreç hakkımda bilgi verirmisiniz?
mrvnh Angelo Okul idaresine veriliyor dilekçe. Benim müdürüm milli eğitimle görüştü öyle verdim dilekçeyi
Minikbal [silindi] aynı şey değil o öğretmenler istemedi tatili ama hanımefendi kendi rızasıyla izindeydi ve şu an krizi fırsata çevirmeye çalışıo
Angel23 Minikbal bi öğretmen olarak size çok hak veriyorum keşke ülkemiz şu musibetten kurtulsa da biz hep çalışsak (18 aylık bebeme rağmen ) yeter ki şu hastalıktan kurtulsun ülkemiz 😔