Deletedmom193 ben yapıyorum 4 hafta olacak bebeğim 8 aylık olunca başladım emziren anne için 6 aydan önce önermiyorum sütü etkilediğini düşünüyorum ben tam zamanında başladığımı düşünüyorum bebeğim ek gıdaya alıştı yemek yiyor doyuyor ve bende emziriyorum üstüne yinede eskisi kadar olduğunu düşünmüyorum sütümün