Merhaba kızlar öncelikle allah hepinizin bebeğine sağlıklı uzun ömürler versin 🙏🏻
Uzun zamandır bu forum sayesinde çok bilgi edindim şimdi yine yardımınıza ihtiyacım var.
48 günlük erkek bebeğe sahibim. Uyutmaya çalıştığımda tam uykuya dalacakken birden irkiliyor kollarını açıyor ve uyanıyor. Bazen sesten bazen dokunduğumda birden korkup kollarını açıyor. Kundak yapmama da izin vermiyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
İnternette okuduklarım beni korkuttu epilepsi nöbeti vs olabileceği yazıyor. Fakat izlediğim görüntüler pek oğlumdakine benzemiyor.
Fikri olanlar yardımcı olabilir mi?
Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻