Zehrammmm 33 gün oldu doğum yapalı son 3 gündür kanamam arttı adet kanaması gibi gelıyo acaba adet mi oldum yoksa bir sorun mu vardır. Malum hastaneye de gıdemıyoz. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Minw Zehrammmm Benimde öyle oldu 15 gün bi kanama oldu kesildi bi kaç gün sonra tekrar kanamam oldu 2 ay oldu hâla devam ediyor
Elifhanim Bnm 34 gun oldu ama artk damla damla gelio doktorun numarasi varsa doktora dansmnda fayda var