Temmuz ayında hormonlu spiral taktırmıştım. Geçenlerde kaşıntı sebebiyle doktora gittiğimde iki tane kistim oluştuğunu öğrendim. 8 cm olursa direkt ameliyat dendi benimki 6 lardaydı. Adetten sonra kontrolüm vardı ama virüs sebebiyle gitmiyorum. Şimdi de diğer kasığımda ağrı var hafif hafif. Spiralden olduğunu kendi kendine geçeceğini söyledi doktorum. Sizlerde başına gelen var mı