Merhaba arkadaşlar, 8 buçuk aylık bebeğim var normalde emmeye çok düşkün ilk 3-4 ay göğsümde durdu hep sorun etmedim hep emzirdim ama son 15 gündür emerken bir anda bırakıp oynamak istiyor dikkati çabuk dağılıyor evde biraz daha kolay emiyor ama uyaran fazla olduğu yerde başka evde kalabalıkta emzirmek daha zor oluyor aç ama emmiyor ağlayıp bırakıyor ( sütüm var eminim) iştahsız desem yemek verince yiyor. Gece de neredeyse saat başı kalkıp emip uyuyor. Böyle durum yaşayan var mı, nasıl bir yol izlediniz?