Bebeqim 3 ay 5 qünlük. 10 qündür kakasını düzensiz yapıyodu yani 5 qünde 1 fln. Buqünde ishale benzer bşy olmuş bezini komple batırmış sulu bi şekilde sizce bu normal mi? Başına qelen war mı? Rota aşısını yaptırmadık daha☹️ acaba ishal mi diye korktum eşimde bu ishal olmuş bence dedi. Ama 1 kere oldu. Tedirqin oldum😣