Zezgit bit dilekçeyle basvuru yapılıyor. Biz gerekce olarak ikinci ismi hic kullanmadiginizi, hatta cogu kisinin bu ismi bilmediğini diger adiyla seslendigimizi yazdik. İkide sahit bulduk. 250_300 civari para yatirdik dosya masrafı olarak. Sonra zaten paradan kalan olursa geri ödüyorlar. Mahkeme günü biz, cocuk ve sahitler gittik. Bide nüfus müdürlüğünden biri geliyor. Hakim cocuga sordu, sahitlere sordu. Nüfus tan gelenede kabul edip etmediklerini sordu. Oda takdir sizin diyip iş bitmiş oldu. Ismi silindi. Zaten onlar yonlendiriyor yapılması gerekeni. Yerel gazetedede yayınlanıyor karar. Islem bitiyor.