Merhaba kızlar 10 gün önce doğum yaptım 2 tane sag dudak icinde dikişim var. Ama 2-3 gündür vajina içimde ve dil dediğimiz üst kısımda aşırı kaşıntı var. Sebebini bilen var mi ? Kanama ne zaman bitiyor ve vajina tam olarak ne zaman eskiye dönüyor acısı geçiyor? Bir de hemoroid icin bisey yapanınız var mi ?