Sin21 mell81 çünkü daha erken 10. Haftaya kadar süresi var atacaktır o minicik kalp siz içinizi ferah tutun🖤
Deletedmom201 mell81 evet benim de öyleydi. Başka bir doktora gittim aynı gün duydum 8 haftalıktı duyduğumda. İçinizi ferah tutun 🌸
mell81 Deletedmom201 3 doktora gidildi ayrı 3 doktor da duyulmadı ayrıyetten alttan muayene de yapıldı duyulmadı
Emir29 mell81 o zaman kesindir canim geçmiş olsun bende aynı yaşadım daha yeni ve kurtaj oldum sağlıklı olsa yaşardı zaten öyle düşün kendini üzme cok
Selmayusuf mell81 hadi yA canım bu mesajı görmedim ama tehlikesi yoksa biraz daha bekleseniz. Belki geç döllenmedir. Sat a göre 7 haftalıksındır. Ama geç döllenme olmuştr
Pinkbery mell81 7+4te cok hafif bi sekilde doktor zarzor dinletmişti. Bence biraz daha bekleyin 🙏 hayırlısı olsun inşallah
Emir29 mell81 sadece kalp atışı mı yoksa gelişim geriliği de var mı benim de duyulmadı ama bebek büyümedi de hiç o şekilde kurtaj oldum