Si_se_ta_be
Bizimkiler düşük doğum ağırlıklı idi, hastanede mama ile beslememiz gerekti anne sütüne ekstra olarak, yoksa küveze girecekti minik olan. Sarılık vs derken mamaya da alıştılar. Bir de başta sütüm çok gelmedi, riske atmamak için mama takviyesi yaptım. Şimdi de biraz biberona alışmış durumdalar, verimli ememiyorlar, hep aç gibi davranıyorlar.
İnanın hiç hayatı kalmıyor annenin, gündüz de uyumayınca tuvalete bile zor gidiyorum bazen :( sanırım biraz kendime de kolaylık gibi yaptım, kimse yadırgamasın ama..