FundaAlparslan [silindi] yani bebeğin bünyesine bağlıyorum kilo alımını ben mamaya değil çünkü sma ne kadar yapıyorsa bebelacta aynı kiloyu yapıyor ilk zamanlar 800-900 gram alıyordu şuan 500 gram falan alıyor 👌
_Defnem Misskokulum ben kızıma sadece 1 kere mama kullandım sonra çok şükür sütüm yeterli geldi kızıma kullandığım mamada “aptamil prosyneo 1 di” doktor tavsiyesiyle kullandım bebelac hakkında pek bilgim yok maalesef 😏mama kullanmadan önce doktoruna danış derim en iyi onlar bilir hangi mamanın içeriğinin daha iyi olduğunu
Esmaakts Misskokulum ben doğduğu günden beri Bebelac Gold kullanıyorum şuan 6 aylık oldu kilo alımıda çok iyi kabizda yapmadı yani hiç bir sorun yaşamadik gayet iyi ve memnunum
Defnedilan34 Misskokulum her mama her bebeğe iyi gelmiyor malesef benim bebeğime kilo aldıran mama senin bebeğini zayıflatabiliyor o yüzden deneyip bakarsan daha iyi olur senin için:)
Nurtalib Misskokulum butun mamaları denedim en iyi sevdikleri bebelac gold kilo alimlarida iyi gaz fazla yapmiyor kabiz yapmadi
Misskokulum [silindi] aynen tatlım öyle yapicam bu gece çok rahat uyudu sabah da bir güzel afedersin kaka yqpti 🙈😂
Misskokulum [silindi] insallah ya sebze verdim kabak kaldı meyveye geçtik yoğurt da normalde alerjiden şüpheleniyoruz vercem bakalım alerjisi var mi? Ya bu çorbaları nasıl yapıyoruz 🙈
Emeliss Misskokulum biz doğduğundan beri hipp ve bebelac kullanıyoruz dönüşümlü olarak ikiside çok iyi
[silindi] Sma kabız yapmstı bizi. Bebelac gold kullandm bir ay. Bagırsaklarnı düzenledi sanrm. Sonra Smaya döndük şuan kabızlık yasamyoruz günde bazen iki üç kere yapyor. Bebegm 8 aylık bu arada. Bebelac gold bizde az kilo aldrmstı doktor değişelm dedi