Okyanus54 kuzum çok çook yenisin, ne yesen gaz yapacak o yüzden sana şöyle söyleyim, inek sütü, kola, çiğ sebze, mandalina,portakal, çikolata,bakliyat tarzı yiyecekleri bi müddet yeme. Kendin için kimyonlu rezene çayı içebilirsin hem süt yapar hemde bebeğini rahatlatır, kendini ve genişi sıcak tut. Ne yapsan da bu gaz olayını yaşayacaksın 3 aya kadar. Gaz masajı yapabilirsin rahatlatır. Aguline şurup kullandım tamamen bitkisel çok memnun kaldım ben🙏🏻 Çok da takıp yıpratma kendini,deneyimlerimi paylaştım😍