Alisinannesii Kızlar bebeğim 10 Nisan’da 3 aylık olucak salya akıtıyor elini durmadan tok olmasına rağmen emiyor ishal ve huzursuzluk da var 3 aylık olucak bebek diş çıkarıyor olabilir mi
Bulutbey Alisinannesii Aynı şeyleri bizde yaşıyoruz 13 Nisan’da üç aylık olacağız ben diş olduğunu sanmıyorum Çünkü diş etlerinde herhangi bir kabarıklık yok izin Çünkü diş etlerinde herhangi bir kabarıklık yok bizim büyük ihtimalle dördüncü ay atağı dönemine denk gelmişiz
Annesinin-pasasi Alisinannesii diş icin calışmalar başlamış olabilir ama siz o durumu daha 3-4 ay yaşarsınız 6. Aydan sonra şişmeler başlar huzursuzluk başlar Allah kolaylık versin biz 7 aylık çıkardık darısı size 😇
Deletedmom23113 Alisinannesii bizimde 11 nisanda 3 aylık olacak benimki de elini emiyor genelde acıkınca yapıyor benim ki diş için erken düşünüyorum ama bilemedim yine de 😊 sağlıkla büyüsünler ☺️
Alisinannesii Bulutbey bende çok tedirgin olmuştum içimi rahatlattiniz daha erken olduğunu düşünüyorum ama dişinde bir tane beyaz bisiler var ama süt dişlerinin çıktığı yerde değil azı dişlerinin olduğunu yerde
BebekBatur Alisinannesii 3 aylıkken bizde öyleydik doktorumuz bu zamanda dişi çıkmaz böyle belirtiler başlar dedi. Diş belirtileri dişten ortalama 3 ay öncesinde başlıyormuş. Öyle de oldu 5.5 aylıkken ilk dişimiz pırtladı 😊