İyi akşamlar arkadaşlar. Sağ göğsümden süt çok tazyikli geliyor ve bebeğimin genzine kaçıyor, doğal olarak da emmek istemiyo bagırıyor. Emzirme öncesi sağıyorum ama fayda etmiyor. Ağzına alınca süt coşuyor. Ne yapabilirim. Bebeğim de ben de çok çaresiziz. :(