Esenn13 Hanımlar merhabalar 🙋🏼♀️ Oğlum 4 buçuk aylık. Bu zamana kadar banyosunu hep küvetinde filenin üstünde yaptırdım. Ama artık file taşımıyor kayıyor çıkıyor. Sizler nasıl yaptırdınız acaba ?
Kusannesi Esenn13 oturma aparatları var onlarla duşa girebilirsiniz [url=https://hizliresim.com/YMstCZ][img]https://i.hizliresim.com/YMstCZ.png[/img][/url]
NurCelik Ya biz hafif yatırarak yaptırıyorduk şimdi de oturuyor ama banyo için oturaklar oluyor bebiş oturuyor olsaydi uygun birşeydi fiyatı ama hafif yatırıp yaptırın derim kucakta belki ayağınız falan kayar