Serike çok normal. Bebektir düşecek, kafasını da çarpacak. Kötü anne değilsiniz kesinlikle. Bir anlık dikkatsizlikten bebeğim koltuktan düşmüştü çok korktum ama sonradan da bi rhatlama geldi. Olabilir uykusuz kalıyoruz verimli olamıyoruz bebeklerimize. Dikkatsizlik olabilir🙂 birazcık daha dikkat edersek üstesinden gelebiliriz