YGZM Öncelikle geçmiş olsun. Aynı şeyi bende yaşadım ama üzülüp kendini paralamak hiçbir işe yaramıyor anladım. Beni doktor kendime getirmişti ağlayıp sütünü kesme bana bir damla da olsa süt getir bu bebeğin şifası sensin demişti. Gerçekten de öyle iki gün boyunca gözünü açmayan bebeğim sütümü içtiği gün sesime tepki verip gözlerini açmıştı, cin gibi bakıyordu. Gündüz 1,5 en geç 2 saatte bir gece 3 saatte bir her memeyi 15 dk şeklinde düzenli olarak sağım yapmalısın. Zaten şu an kolostrum geldiği için 10-20 cc çok normal hiç moralini bozma. Sağım yaptıkça sütün beyazlaşacak ve artacak. Youtube da süt gelmesi için göğüs masajları var onları izleyip uygulayabilirsin. Sırt masajı var eşine yaptırtabilirsin. Günde iki üç kez duşa girip duşta sıcak suyun altında göğüslerine masaj yapabilirsin. Sütünü sağarken varsa bebeğinin fotosuna bak etkili oluyor. Bir de sağım yaparken biberona çorap geçir ne kadar geldiğine bakmadan sağım yap. Omuzlarına sıcak havlu koy. Bunların hepsini yaptım ve gerçekten bebeğim hiç emmeden sütümü getirdim ve yoğun bakım sürecinde fazla fazla yetirdim. Zaten bir süre sonra seni emzirme için çağıracaklar beslenme saatlerinde gidip direk bebeğini emzireceksin. Bu günler gelip geçici evde beklemek çok zor biliyorum ama bu günlerini iyi değerlendir. En azından bebeğin eve geldiğinde iyileşmiş olacaksın. Fırsat buldukça uyu dinlen yorgunluktan sütün kesilmesin. Eninde sonunda kavuşacaksınız bu süreçte ne kadar sağlam durursan senin için de bebeğin içinde o kadar iyi olacak. Sağlıkla büyüsün yavrun inşallah 🙏