herkese merhabalar üç gün önce sezeryanla doğum yaptım bebegim sürekli kustu doğduktan sonra kan aldılar kanında enfeksiyon çıktı yenidoğan yogunbakımda küvöze aldılar bebeği böyle olanlar oldu mu? kaç günde çıktılar ? birde sütümü sürekli sağıyorum ama cok az çıkıyor 10 15 cc anca çıkıyor nasıl arttıracagımı bilmiyorum bebeğime doyamadan küvöze aldıklarından psikolojim hic iyi degil napacagımı bilmiyorum sürekli ağlıyorum oglumu cok özlüyorum ne zaman iyileşecek yanımıza gelecek bilmiyorum 😞